Mina tankar

Innan lanseringen av vår bröllopsblogg fick jag möjligheten att skriva om mina tankar angående vårt kommande bröllop hos Bröllopsinspiration.



Skärmdump: Bröllopsinspiraiton

Kommentarer ♥
Postat av: Brunkullan med mosipperötter

Kommer bli roligt att följa din planering!

Drömmer också om ett bröllop. Men det växlar mellan att vara stort och litet. Ibland tänker jag mig bara ett enkelt, bara vi två, på en vacker strand, ibland i fjällen om vintern, och ibland storslaget i kyrkan med alla vänner och släktingar och en stor fest efteråt.

Kanske kan du inspirera mig en del:)



Susanne

2011-01-16 @ 19:58:56
URL: http://www.fantastiska-fyran.blogspot.com
Postat av: Sandra | Weddingbells

Vad roligt att höra! Jag har också växlat mycket mellan ett mindre bröllop i kyrkan och bröllop utomlands enbart med familjen.

2011-01-17 @ 17:28:19
URL: http://weddingbells.blogg.se/
Postat av: Annett

Hej.

Vill bara tipsa dig om en ny webbshop som säljer otroligt vackra saker till bröllop och fest. Exklusiva engångs, tallrikar, glas och bestick. Rekommenderar även deras vackra servettringar som man kan ge bort som ett minne av kvällen.

www.theeasyway.se

Lycka till. Bästa hälsningar

Annett

2011-03-01 @ 12:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: