Herr & fru Loréus

Tiden innan bröllopet blev hektisk med både flytt och renovering några dagar innan själva vigseln. Trots stress, lite sömn, en hel del tjorv samt spöregn så blev vår dag helt fantastiskt! Jag kommer att berätta mer om vår dag och visa upp alla detaljerna så fort vi får tillgång till fotografens bilder.
 
En överraskning som få visste innan vi gifte oss var att vi valt att ta ett nytt efternamn tillsammans. Det var prästen som högtidligt berättade under vigseln att vi numera heter Loréus i efternamn och det blev helt klart en snackis under resten av kvällen.
 
 
Foto: M.Bjurman – Inspireramera.se

Kommentarer ♥
Postat av: Camilla

STORT grattis till er båda! Kul med nytt efternamn för er båda. Hur bestämde ni er för det? Njut av de första dagarna som man och fru, det är himla fint! Hoppas på fler detaljer senare :) Grattis än en gång och lycka till med kärleken :)

Svar: Tack så mycket! Vi satt både länge och väl innan vi hittade ett efternamn vi gillade, vi kom på ett eget då vi inte hittade någon i släkten som vi båda fastande för. Lovar att det kommer fler detaljer allt eftersom.
Sandra Stenberg

2012-07-25 @ 21:31:37
URL: http://iamwildatheart.wordpress.com/
Postat av: Mamma och pappa/svärmor/svärfar, mor och farföräldrar

Jag håller med dig, bröllopet och festen efteråt kunde inte ha varit mer perfekt än det var.
Nu ser ni att jag haft rätt, det ska vara lite strul, stress och tjorv innan för då flyter själva högtidsdagen utan problem.
Grattis till hela familjen Loréus. <3

Svar: Tack och vad skönt att höra! Ja du hade verkligen rätt :)
Sandra Stenberg

2012-07-26 @ 01:02:09
Postat av: Mamma/pappa

Jag får visst aldrig kläm på det där med mormor och morfar, farfar och farmor, blandar hela tiden om. Ska plugga in det innan jag skriver nästa postat av.
;-)

Svar: Haha, ja det är inte lätt att hålla reda på för mig heller :)
Sandra Stenberg

2012-07-26 @ 01:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: